Współczesny świat bywa skomplikowany i wymagający – dla każdego, tak dla przedsiębiorcy jak i klienta. Ważne jest, aby utrzymać dobrą komunikację. Jest to podstawa zdrowej współpracy, zaufania i budowania przyszłościowych relacji – co powinno zaowocować w przyszłości zadowoleniem obu stron i zwiększeniu stopnia sprzedaży. Jak zapanować nad komunikacją i mieć pewność, że wszystko będzie kompleksowo dopięte na ostatni guzik? Idealnym rozwiązaniem będzie call center system. Ten poradnik podpowie, na co zwrócić uwagę.
- Dla kogo?
Przede wszystkim dla tych firm, dla których kontakt z klientem jest podstawą biznesu. Jeśli Twoja firma wykonuje dziennie setki połączeń, odbiera maile i wysyła wiadomości, musisz znaleźć sposób na organizację wszystkiego tak, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Dzięki odpowiedniemu call center system będziesz w stanie filtrować informacje, analizować je, budować nowe bazy klientów oraz sprawnie odpowiadać na zapytania.
Branżami, które powinny szczególnie zainteresować się wdrożeniem odpowiedniego systemu call center są: opieka medyczna (zarówno placówki prywatne jak i publiczne, mniejsze i większe jednostki, nawet pojedyncze gabinety lekarskie), finanse, pożyczki i windykacja (oczywiście również usługi z zakresu ubezpieczeń, brokerzy), turystyka (nie tylko biura podróży, ale i przedsiębiorstwa komunikacyjne, przewoźnicy), przedsiębiorstwa działające w sprzedaży bezpośredniej, salony samochodowe oraz hotelarstwo. Dobry system call center przyda się także tam, gdzie organizowane są duże imprezy, wydarzenia, zrzeszające duże grupy ludzi, wiele firm i podwykonawców – usprawni to kontakt i da pewność jasnego przekazu.
- Co?
Czym tak naprawdę jest call center system? Jest to zintegrowany system do nawiązywania, odbierania i utrzymywania kontaktu. Dzięki różnym kanałom jesteśmy w stanie obsłużyć jak najwięcej klientów, nadążając za technologiami. Dobry system zintegruje komunikację, zwiększy efektywność pracy konsultantów, zwiększy skuteczność kontaktu z klientami, ułatwi obieg informacji, usprawni zarządzanie kampaniami, zadba o punktualność, zwiększy ilość konwersji i pomoże w zdobyciu i utrzymaniu pozycji lidera na rynku.
- Jakie formy kontaktu?
Dobry system call center będzie w stanie zapewnić nam wiele form kontaktu z klientem. Poza klasyczną infolinią, (która wciąż pozostaje liderem, szczególnie jeśli pracujemy z klientami starszymi), mamy do wyboru wiele opcji. Najlepsza do kontaktu z młodymi klientami, odznaczająca się wysokim wskaźnikiem konwersji jest livechat. Oczywiście absolutną podstawą jest kontakt oparty o maile. Wybierzmy taki system, który pozwoli na przypisywanie maili do konkretnych klientów – ułatwi nam to komunikację i podniesie komfort współpracy. Poza tym warto postawić na komunikację SMS – wybieraną obecnie przez wiele firm jako forma newslettera, przypomnienia o wyprzedażach, zniżkach i promocjach.
- Integracja z www
Ponieważ większość konsumentów szuka informacji w Internecie, zadbaj o to, aby Twoja witryna zapewniała bezpośrednią formę kontaktu – poprzez chat, formularze. Dzięki odpowiedniemu call center będziesz w stanie szybko zebrać informacje o swoich potencjalnych klientach i zbudować bazę danych nowych konsumentów.
- Bezpieczeństwo
Nigdy nie należy bagatelizować zagrożeń. Współcześnie współczynnik przestępstw i wykroczeń popełnianych online jest bardzo wysoki. Dla złodziei i hackerów dane Twoich klientów to żyła złota. Zadbaj o to, aby były odpowiednio chronione. Dobre call center zapewni ochronę i bezpieczeństwo wszelkich danych.
Jeśli chcemy mieć pewność, że wszystkie powyższe założenia zostaną spełnione, a my zostaniemy obsłużeni na najwyższym poziomie, otrzymując najnowocześniejsze rozwiązania, warto zastanowić się nad ofertą systell.pl. Firma działa w branży od lat, dostarczając innowacyjnych, bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań wielu firmom, z różnych branż.