Co to jest call center system i czy warto go wdrożyć?

Współczesny świat bywa skomplikowany i wymagający – dla każdego, tak dla przedsiębiorcy jak i klienta. Ważne jest, aby utrzymać dobrą komunikację. Jest to podstawa zdrowej współpracy, zaufania i budowania przyszłościowych relacji – co powinno zaowocować w przyszłości zadowoleniem obu stron i zwiększeniu stopnia sprzedaży. Jak zapanować nad komunikacją i mieć pewność, że wszystko będzie kompleksowo dopięte na ostatni guzik? Idealnym rozwiązaniem będzie call center system. Ten poradnik podpowie, na co zwrócić uwagę.

  1. Dla kogo?

Przede wszystkim dla tych firm, dla których kontakt z klientem jest podstawą biznesu. Jeśli Twoja firma wykonuje dziennie setki połączeń, odbiera maile i wysyła wiadomości, musisz znaleźć sposób na organizację wszystkiego tak, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Dzięki odpowiedniemu call center system będziesz w stanie filtrować informacje, analizować je, budować nowe bazy klientów oraz sprawnie odpowiadać na zapytania.

Branżami, które powinny szczególnie zainteresować się wdrożeniem odpowiedniego systemu call center są: opieka medyczna (zarówno placówki prywatne jak i publiczne, mniejsze i większe jednostki, nawet pojedyncze gabinety lekarskie), finanse, pożyczki i windykacja (oczywiście również usługi z zakresu ubezpieczeń, brokerzy), turystyka (nie tylko biura podróży, ale i przedsiębiorstwa komunikacyjne, przewoźnicy), przedsiębiorstwa działające w sprzedaży bezpośredniej, salony samochodowe oraz hotelarstwo. Dobry system call center przyda się także tam, gdzie organizowane są duże imprezy, wydarzenia, zrzeszające duże grupy ludzi, wiele firm i podwykonawców – usprawni to kontakt i da pewność jasnego przekazu.

  1. Co?

Czym tak naprawdę jest call center system? Jest to zintegrowany system do nawiązywania, odbierania i utrzymywania kontaktu. Dzięki różnym kanałom jesteśmy w stanie obsłużyć jak najwięcej klientów, nadążając za technologiami. Dobry system zintegruje komunikację, zwiększy efektywność pracy konsultantów, zwiększy skuteczność kontaktu z klientami, ułatwi obieg informacji, usprawni zarządzanie kampaniami, zadba o punktualność, zwiększy ilość konwersji i pomoże w zdobyciu i utrzymaniu pozycji lidera na rynku.

  1. Jakie formy kontaktu?

Dobry system call center będzie w stanie zapewnić nam wiele form kontaktu z klientem. Poza klasyczną infolinią, (która wciąż pozostaje liderem, szczególnie jeśli pracujemy z klientami starszymi), mamy do wyboru wiele opcji. Najlepsza do kontaktu z młodymi klientami, odznaczająca się wysokim wskaźnikiem konwersji jest livechat. Oczywiście absolutną podstawą jest kontakt oparty o maile. Wybierzmy taki system, który pozwoli na przypisywanie maili do konkretnych klientów – ułatwi nam to komunikację i podniesie komfort współpracy. Poza tym warto postawić na komunikację SMS – wybieraną obecnie przez wiele firm jako forma newslettera, przypomnienia o wyprzedażach, zniżkach i promocjach.

  1.    Integracja z www

Ponieważ większość konsumentów szuka informacji w Internecie, zadbaj o to, aby Twoja witryna zapewniała bezpośrednią formę kontaktu – poprzez chat, formularze. Dzięki odpowiedniemu call center będziesz w stanie szybko zebrać informacje o swoich potencjalnych klientach i zbudować bazę danych nowych konsumentów.

  1. Bezpieczeństwo

Nigdy nie należy bagatelizować zagrożeń. Współcześnie współczynnik przestępstw i wykroczeń popełnianych online jest bardzo wysoki. Dla złodziei  i hackerów dane Twoich klientów to żyła złota. Zadbaj o to, aby były odpowiednio chronione. Dobre call center zapewni ochronę i bezpieczeństwo wszelkich danych.

Jeśli chcemy mieć pewność, że wszystkie powyższe założenia zostaną spełnione, a my zostaniemy obsłużeni na najwyższym poziomie, otrzymując najnowocześniejsze rozwiązania, warto zastanowić się nad ofertą systell.pl. Firma działa w branży od lat, dostarczając innowacyjnych, bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań wielu firmom, z różnych branż.  

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here