Instagram to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych. Użytkownicy obserwują nie tylko konta swoich przyjaciół, ale także osób znanych oraz firm. Jak z tego medium społecznościowego pozyskać nowych klientów?
Przeczytaj też: http://www.garg.pl/instagram-jak-zwiekszyc-liczbe-obserwujacych/
Dlaczego trzeba założyć konto na instagramie?
Z Instagrama korzysta 2,8 miliarda aktywnych użytkowników. Liczby mówią tu same za siebie. Jednak wiele zależy od branży w jakiej działasz. Niektórzy przedsiębiorcy działają jedynie w tym medium. Nie mają nawet własnej strony internetowej. Ma to miejsce w przypadku branży beauty oraz modowej.
Portal ten pozwala nie tylko na publikowanie swoich zdjęć na profilu. W przypadku kiedy zadowolona klientka oznaczy profil firmy również można podzielić się tym ze światem. Dzięki oznaczeniu znajomi takiej osoby będą mogli w łatwy sposób trafić na Twój profil.
Jak trafić do swojej grupy docelowej na Instagramie?
Istnieje kilka sposobów na osiągnięcie tego. Pierwszy z nich to używanie hashtagów. Poprzez użycie odpowiednich hashtagów na Twój profil może trafić spora grupa zainteresowanych osób.
Istnieje kilka zasad związanych z używaniem hashtagów. Przede wszystkim muszą być one powiązane ze zdjęciem. Jeśli na fotografii nie ma koloru czerwonego, a dodasz #czerwony to może się ono nie pokazywać. I to nie tylko pod tym hashtagiem, ale pod każdym z użytych.
Ważna jest przede wszystkim aktywność. Instagram premiuje aktywne profile. Opłaca się regularnie dodawać treści w postaci postów jak i insta stories. Nie należy się jednak ograniczać tylko do tego. Komentuj inne profile, dawaj serduszka. Wchodź w interakcje z innymi użytkownikami.
Jednocześnie nie zapomnij o podstawach. Zanim rozpocznie jakiekolwiek akcje upewnij się, że masz wypełniony profil. Oznacza to dodane zdjęcie profilowe. Powinno być w dobrej jakości. Marki często stawiają na logo firmy. Dodaj tzw. bio czyli tekst na górze profilu, w którym możesz umieścić link do swojej strony www.
Instagram jest źródłem rozrywki. Dla wielu stał się także miejscem pozyskiwania klientów, a także utrzymywania z nimi relacji. Jest to idealne miejsce na pokazanie czym jest Twoja marka.
Zobacz też: http://moj-milion.pl/nauka-jezyka-obcego/