Jeżeli zastanawiasz się jeszcze jakie jest najlepsze miejsce do umieszczania bilboardów pomyśl o przystankach komunikacji miejskiej, dworcach i stacjach kolejowych. Wszędzie tam gdzie ludzie zmuszeni są długo i bezczynnie czekać ich szczególną uwagę przykuwa reklama.
Jeżeli zastanawiasz się jeszcze jakie jest najlepsze miejsce do umieszczania bilboardów pomyśl o przystankach komunikacji miejskiej, dworcach i stacjach kolejowych. Wszędzie tam gdzie ludzie zmuszeni są długo i bezczynnie czekać ich szczególną uwagę przykuwa reklama. Można w pobliżu takiego miejsca zainstalować jakikolwiek bilboard i z pewnością będzie on chętniej oglądany, przez więcej osób niż w przypadku reklamy w internecie czy w telewizji. Dlaczego tak się dzieje? Bilboard reklamowy nie jest atakującym nośnikiem reklamy. Odbiorcy najczęściej traktują go jako część miejskiego krajobrazu. Większe emocje wzbudzają co prawda bilboardy podczas kampanii wyborczych, ale to bardziej ze względu na nie zawsze lubianą twarz polityka czy logo partii. Reklama regionalnych usług, produktu czy firmy innego typu zawsze jest przyjmowana jako coś normalnego. Na przystanku czy na dworcu jest nawet elementem rozrywki, zwłaszcza jeżeli odbiorca nie chce albo nie może korzystać ze smartfona lub innych urządzeń multimedialnych. Na bilboard patrzy zastanawiając się nad odpowiedzią na facebooku, jedząc kanapkę i składając parasol pod wiatą, czy poprawiając szalik.
Do reklamodawcy należy odpowiednie wykorzystanie tej powierzchni reklamowej. Można umieścić tu każdą reklamę, ale czasem lepiej wykorzystać okoliczności i przestrzeń dla reklamy dedykowanej. Przykładem niech będzie przystanek autobusowy na obrzeżach miasta, na którym czekają na autobus pracownicy pobliskiej strefy ekonomicznej. To z reguły nie jest zamożny klient, ale posiada stałe zatrudnienie. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że dojeżdża do pracy z daleka – pobliskiej wsi, z drugiego końca miasta. Załóżmy, że jest zima – pada śnieg lub deszcz, jest zimno i nieprzyjemnie. Na trasie autobusu albo w pobliżu znajduje się restauracja sieciowa, w której można niedrogo zjeść i wypić gorący napój. Reklama takiego miejsca gwarantuje właścicielom lub franczyzobiorcom, że część pracowników strefy będzie u nich coś zamawiać każdego dnia. Ten sam sposób określania targetu na przystankach można dostosować do innych miejsc i potencjalnych klientów, pracowników biura, rodziców wracających z dziećmi ze szkoły czy przedszkola, biznesmenów czekających na pociąg ekspresowy na spotkanie w innym mieście. Wszystko zależy od inwencji i wyboru reklamodawcy. Pełną ofertę najmu nośników reklamowych, można znaleźć na stronie https://www.znajdzreklame.pl.